Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Panel Ariadna

  1. #11
    Witam,
    czy moglibyście coś zrobić aby moje zamówienie złożone 1.04 doszło do skutku. Zero kontaktu pomocą Panelu Ariadna. Nie wiem co się dzieje.

  2. #12
    Doświadczony GGadacz
    Dołączył
    21.03.2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    141
    Podeślij dane zamówienia (imię,nazwisko,e-mail itp.) na PW lub tech@gadu-gadu.pl

  3. #13
    Piszę do Państwa ponownie w tej samej sprawie ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi.
    22 kwietnia za punkty uzyskane dzięki badaniom (ankietom) które wypełniam na waszym portalu zamówiłam podstawkę chłodzącą pod laptopa i do tej pory jej nie otrzymałam.
    Czy to są jakieś żarty ? Czekam prawie miesiąc na przesyłkę bądź jakąś wiadomość w tej sprawie a Państwo się nie odzywacie.
    Proszę o wyjaśnienie czemu muszę czekać tak długo i kiedy otrzymam swoją paczkę?
    Dodam,że wcześniej zamawiałam u was już produkty za uzyskane punkty i byłam zadowolona z jakości gadżetu jak i czas realizacji zamówienia i bardzo chciałabym żeby moje zadowolenie mogło trwać nadal.
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.

  4. #14
    Regulaminowy termin dostarczenia zamówień to 30 dni. Ostatnio mogą wystąpić drobne opóźnienia w realizacji niektórych z nich. Przepraszamy za nie wszystkich zainteresowanych. Zwróciliśmy również uwagę na kontakt zwrotny w zakresie maili kierowanych do Panelu Ariadna. Przypomnę, że e-mail, na który można wysyłać zgłoszenia to: ariadna@panelariadna.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •