Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd nie da sie zminimalizować okna rozmowy?.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błąd nie da sie zminimalizować okna rozmowy?.

    Witam mam nowe gg zainstalowane na systemie, windows 7 ultimate 32 bitowym i ni jak jak kliknę dolny buton okno się nie chce minimalizować ,za każdym razem w górnym okienku muszę to robić ,przyznam iż niezły bug z tym jest to irytujące jak to naprawić da się .?

  • #2
    Czy mam rozumieć, że chodzi o minimalizację okna z poziomu paska zadań? Jeżeli tak, kwestia ta była już zgłaszana.

    Komentarz


    • #3
      Tak z poziomu paska nie da się tego zrobić ,kiedy to wreszcie zrobią pytam ,taka mała popierdółka a nie umieją zrobić .?

      Komentarz


      • #4
        @PLANETA Oni nie będą robić wszystkiego co ktoś chce i napewno nie 5minut od napisania postu mają też inne zajęcia
        CzatGG: Kliknij!
        Moje GG: Kliknij!

        Komentarz


        • #5
          Ja to rozumiem ale to juz trwa z pół roku chyba, jak nie więcej więc wybacz kpinę sobie z tym robią i tyle.

          Komentarz


          • #6
            Sorry że post pod postem,czy jest już to naprawione czy nadal to samo pytam.?

            Komentarz


            • #7
              huh ten blad dobry rok juz jest tak wiec nie licz na szybkie naprawienie tego

              Komentarz


              • #8
                Więc 1 słowem żenada i kpina przez 1 rok, nie umieć naprawić tego i wprowadzić nowej wersji ,nic tylko się śmiać ,dobrze że jest coś takiego jak kadu lub aqq i tego używam ,tam nie ma tego typu absurdów,aby nie móc takiego buga wyeliminować.

                Komentarz


                • #9
                  Dla porządku tylko przypomnę, że tutaj rozmawiamy o komunikatorze spod znaku słoneczka.

                  Kiepsko musi być z kadu i aqq skoro trzeba je "reklamować" na forum GG. Swoją drogą cieszymy się, że używasz też GG, widać, że sentyment do GG jednak jest, mimo negatywnych uwag.
                  Mamy świadomość, że niektóre drobne sytuacje nadal działają inaczej niż oczekują tego niektórzy użytkownicy. Kompleksowo pracujemy, aby nasz produkt był coraz lepszy.
                  Ostatnio edytowany przez GGAdmin; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja tu nic nie reklamuję lecz używam tego co jest sprawne ,ale u was 1 rok czekać i nadal nic żadnej poprawionej wersji , panie adminie do poprzedniej wersji było ok ,ale ta ostatnia to już ewenement, pozdrawiam i liczę iż w góra czerwcu wydacie naprawioną wersję.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez GGAdmin Zobacz posta
                      Dla porządku tylko przypomnę, że tutaj rozmawiamy o komunikatorze spod znaku słoneczka.

                      Kiepsko musi być z kadu i aqq skoro trzeba je "reklamować" na forum GG. Swoją drogą cieszymy się, że używasz też GG, widać, że sentyment do GG jednak jest, mimo negatywnych uwag.
                      Mamy świadomość, że niektóre drobne sytuacje nadal działają inaczej niż oczekują tego niektórzy użytkownicy. Kompleksowo pracujemy, aby nasz produkt był coraz lepszy.
                      milo ze w temacie wypowiedzial sie ktos z ggteamu, po czesci rozumiem ze pewnych rzeczy nie da sie od tak zrobic, (moze nie jestem programista ale jestem webmasterem) i wiem ze czasem niby proste nie sa takie latwe do naprawy. Ale generalnie wg mnie tworzac nowa wersje czegos najpierw powinno sie postarac aby nie bylo zadnych regresji wzgledem poprzedniej wersji, a takie bledy jak brak opcij minimalizacji z paska zadan wydaja sie byc no naprawde niemilym bledem. Generalnie GG11 teraz wyglada ok, fajne powiadomienia poczty, interfejs tez ladny. Osobiscie tylko tej minimalizacji mi brakuje

                      Komentarz


                      • #12
                        @rath sami mamy trochę większe wymagania względem własnego programu. Jest więcej elementów do dopracowania niż tylko jeden. Faktycznie jednak są to drobne rzeczy. Masz rację, że nie wszystkie poprawki są proste. Z drugiej strony, w pierwszej kolejności skupiamy się na tych mających istotne znaczenie funkcjonalne.

                        Komentarz


                        • #13
                          Jak widać nie zależy nikomu aby komunikator gg pracował prawidłowo ,już czerwiec i nic nadal 0 nowej wersji i poprawek bez komentarza.

                          Komentarz


                          • #14
                            Od Twojego zgłoszenia przybyły dwie aktualizacje i dwa komentarze o nich, zapraszam do changeloga.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Paulina Zobacz posta
                              Od Twojego zgłoszenia przybyły dwie aktualizacje i dwa komentarze o nich, zapraszam do changeloga.
                              Tak ale nie w wersji dla pc ,android mnie nie interesuje ,to nadal nie zostało naprawione,kpiny i żenady ciąg dalszy i tak ze 2 lata , i dalej nic nie naprawią , ale kończę pisanie tego samego w kółko ,zainteresowany ADMIN GG wie co trza naprawić.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X