Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak archiwum po aktualizacji z 10 na 11

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Brak archiwum po aktualizacji z 10 na 11

    Hej, mam prośbę. Widziałam, że piszecie o problemach z archiwum, ale ja nie umiem zrobić tego co piszecie. po aktualizacji z wersji 10 na 11 pobrało mi archiwum tylko z 2010 roku, nie ma aktualnych wiadomości i rozmów. proszę o pomoc z instrukcją, które pliki usunąć, czy coś zainstalować ponownie? mam windows vista. zalezy mi na kompletnym archiwum.

    #2
    Odpowiedz na kilka poniższych pytań.
    1. Czy nadal masz na komputerze starsze wersje GG, jeśli tak to jakie (najlepiej podaj oznaczenia)?
    2. Na jakiej wersji komunikatora archiwizowałaś aktualne rozmowy?
    3. Czy przy aktualizacji na GG11 miałaś wyłączone GG10?
    4. Czy przy aktualizacji na GG11 odczekałaś na zakończenie procesu przenoszenia archiwum?
    5. Czy przechowujesz oddzielnie pliki archiwum? Chodzi mi o to czy zapisywałaś dodatkowo pliki archiwum w innej lokalizacji komputera poza komunikatorem GG?
    6. Czy sprawdzałaś jak wygląda archiwum na www.gg.pl? Tam też nie ma ostatnich rozmów?

    Komentarz


      #3
      1. nie mam zainstalowanego innego gg, mam tylko dodatkowo AQQ z innym numerem użytkownika
      jeśli chodzi o pliki gg, to mam stare pliki w folderze użytkownik/appdata/roaming dla kilku użytkowników, w tym tego na którym wystąpił problem. mam też pliki nieużywanego użytkownika w folderze użytkownik/gadu gadu
      2. dokładnej wersji nie pamiętam ale to było gg wersja 10, jeśli gdzieś w starych plikach mogę to doprecyzować to proszę o info jak znaleźć
      3. po włączeniu gg zaproponowało aktualizację, dalej prowadził już automat, czyli on zamknął gg
      4. tak czekałam do końca i nie było komunikatu o jakiś nieprawidłowościach
      5. nie, na innych dyskach nie ma pliku z archiwum
      6. na stronie www.gg.pl też są w archiwum tylko rozmowy do 2010 roku

      Komentarz


        #4
        Jeżeli w folderze użytkownik/appdata/roaming masz folder Gadu Gadu 10, a tam jest profil zawierający twój numer GG, możesz spróbować przeprowadzić tworzenie profilu na GG 11 od nowa. Usuwasz profil swojego numeru z GG 11. W GG/menedżer profili, wybierasz zębatkę ustawień przy swoim numerze i opcję "usuń to konto z komputera". Następnie wybierasz w oknie profili "zaloguj się na inne konto" i ponownie tworzysz profil dla Twojego numeru GG. To powinno spowodować próbę pobrania archiwum z danych dostępnych na komputerze.

        Jeśli nie masz takiego katalogu we wskazanej lokalizacji, daj screena co dokładnie znajduje się w katalogu gadu gadu w lokalizacji użytkownik/gadu gadu.

        Czy przypadkiem nie jest tak, że do 2010 roku prowadziłaś rozmowy za pośrednictwem oryginalnego programu GG, a po tym czasie rozmawiałaś z AQQ?

        Komentarz


          #5
          po przeprowadzeniu tego co zaleciłeś ponownie pobrało archiwum. bez zmian do 2010 roku. zaczęłam szukać szczegółów i chyba znalazłam problem. W pliku użytkownik/appdata/roaming plik archive ma datę 29.03.2010 r. Oznacz to pewnie, że to była ostatnia data zapisania archiwum. Tylko teraz jak to jest możliwe, że przed aktualizacją na 100% jestem pewna, że po wejściu z menu gg w Archiwum były wszystkie rozmowy do 2013 r. Czy np. przy opcji niearchiwizowania widzę rozmowy z menu "Archiwum" a nie są one zapisywane w pliku archive? Lub czy mógł nastąpić jakiś problem i został utworzony inny plik archiwum w innej lokalizacji na komputerze?
          na AQQ mam inny numer użytkownika i nie dokonuje przelogowania.

          Komentarz


            #6
            Ne jest możliwe niearchiwizowanie treści w pliku i jednoczesna ich widoczność w opcji GG/Archiwum.

            Tutaj chodzi o możliwość zainstalowania starej wersji GG w innej lokalizacji i używania go w niej. Z tego względu pytałem co znajduje się w lokalizacji użytkownik/gadu gadu. Być może tam (lub w innym miejscu na komputerze) masz program GG z bardziej aktualnym archiwum. Wystarczające będzie znalezienie tej lokalizacji i nowego pliku archieve oraz zastąpienie nim pliku ze starą datą, ulokowanego w użytkownik/appdata/roaming. Po tej czynności należy skasować i ponownie utworzyć profil numeru na komputerze. To powinno spowodować pobranie nowych danych do archiwum online.

            Komentarz

            Pracuję...
            X