oczywiscie ze bedziesz mial wszystkoo
Wysłane z mojego TAB260 za pomocą Tapatalk
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
gg się nie uruchamia!!!
Zwiń
X
-
odpisalem i wyslalem kolejne pliki , jutro sprawdze GG na drugim komputerze.. :| bo moze to problem z komputerem i musze calkowicie usunac GG z kompa i zainstalowac od nowa ale czy jak tak zrobie bede mial dostep do moich numerów i archiwum ? ;/
Zostaw komentarz:
-
Logi wskazują, że wszystko powinno działać poprawnie. W związku z powyższym, czy obserwujecie jakieś dodatkowe okoliczności?
Zostaw komentarz:
-
Nie możesz wymagać naprawy w ciągu chwilii.
Jeśli to cięższy problem może to potrwać dłużej...
Zostaw komentarz:
-
hmm a moze starsza wersja gg by dzialala ? z nia nie mialem zadnych problemow ..
Zostaw komentarz:
-
Nie ma takiej opcji.
Prgram zawsze mozna naprawic
Wysłane z mojego TAB260 za pomocą Tapatalk
Zostaw komentarz:
-
Jeżeli uda nam się ustalić przyczynę wówczas wskażę rozwiązanie na forum. Oczywiście obydwaj wysłaliście swoje logi mailem, więc tą drogą też dostaniecie odpowiedź.
Zostaw komentarz:
-
a ta informacje podasz na forum czy gg ? i czy napewno dojdziesz do tego jak uruchomic gg ?
Zostaw komentarz:
-
Tak, zostały one przekazane do weryfikacji. Dziękujemy Wam za zaangażowanie
Jak tylko dojdziemy do konkretnych wniosków podam informację zwrotną.
Zostaw komentarz:
-
Chyba sprawdzasz niewłaściwą lokalizację. Najlepiej w oknie systemu Start/Uruchom wkleić %APPDATA%\GG\logs
Wówczas automatycznie dostaniesz się do tego folderu.
Obecnie chyba trafiłeś do c:\Users\Nazwa uzytkownika komputera\AppData\Local\GG\
a potrzebujemy lokalizacji
c:\Users\nazwa uzytkownika\AppData\Roaming\GG\logs\
c:\Documents and Settings\nazwa uzytkownika\Application Data\GG\logs\
ona oczywiście jest zależna od systemu operacyjnego, z którego korzystasz.
Zostaw komentarz:
-
nie mam czegos takiego jak folder logs jest tylko Profile i Aplication w nich tez nie ma logs..
Zostaw komentarz:
-
Zainstalujcie najnowszą wersję GG pobraną ze strony http://www.gg.pl/info/pobierz
następnie prześlijcie nam pliki z logami - katalog %APPDATA%\GG\logs - na adres bok@gadu-gadu.pl
W mailu podajcie wersję Windows, której używacie.
To pozwoli nam na dokładne sprawdzenie sytuacji.
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: