Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

macOS Monterey 12.0.1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    macOS Monterey 12.0.1

    witam
    po aktualizacji macOS nietety aplikacja nie uruchamia sie
    czy wiadomo kiedy będzie ponownie działać ?

    #2
    Jaki komunikat pojawia się podczas uruchamiania aplikacji?

    Przy pierwszym uruchomieniu GG powinien pojawić się komunikat:

    GG wymaga zainstalowanej wtyczki Adobe Flash w wersji 10.3 lub nowszej do edycji awatarów.

    Jeżeli taki komunikat wyskoczył to po kliknięciu "Anuluj" komunikator uruchamia się normalnie i działa poprawnie.
    Okno z podanym komunikatem wyskakuje też przy próbie dodania awatara.
    W tym przypadku również można zrezygnować z instalacji wtyczki.

    Komentarz


      #3
      niestety u mnie nie uruchamia się
      ikonka zamiga i znika

      Komentarz


        #4
        Przekazaliśmy zgłoszenie do naszych programistów. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. Do czasu rozwiązania problemu zapraszamy do korzystania z webGG przez stronę https://www.gg.pl/ lub w aplikacji mobilnej.

        Komentarz


          #5
          Aha - zapomniałem dopisać że ma to miejsce na mac mini z procesorem M1, może to mieć znaczenie ?

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Grabek Zobacz posta
            Aha - zapomniałem dopisać że ma to miejsce na mac mini z procesorem M1, może to mieć znaczenie ?
            Nie będzie to miało znaczenia. Dziękujemy za dodatkowe informacje. Prosimy o cierpliwość.

            Komentarz


              #7
              Mam dokładnie taki sam problem, po aktualizacji do 12.0.1 na macbooku z m1 nie może uruchomić się gg Jest szansa na w miarę szybka poprawkę?

              Komentarz


                #8
                Działamy w tym temacie, przepraszamy za utrudnienia. Prosimy o cierpliwość. Do czasu rozwiązania problemu zapraszamy do korzystania z webGG przez stronę https://www.gg.pl/ lub w aplikacji mobilnej. Gdy problem zostanie naprawiony damy znać na forum.

                Komentarz


                  #9
                  dzięn dobry
                  i jak działania w tej sprawie ? jest jakaś szana na uruchomienie aplikacji w najjbliższych dniach ?

                  Komentarz


                    #10
                    Na ten moment, nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty naprawy błędu.

                    Komentarz


                      #11
                      dalej nic nie wiadomo? makabra z tym

                      Komentarz


                        #12
                        Gdy problem zostanie naprawiony damy znać na forum. Prosimy o cierpliwość i korzystanie z webGG przez stronę https://www.gg.pl/.

                        Komentarz


                          #13
                          a czy można wyeksportować listę kontaktów ? przez web gg nie da się pracować

                          Komentarz


                            #14
                            Nie ma możliwości eksportu kontaktów do pliku. Kontakty zapisują się automatycznie na serwerze.
                            Logując się na swoje konto GG przez webGG [aplikację mobilną/wersję na desktopa] lista kontaktów zaciąga się automatycznie z serwera.

                            Komentarz


                              #15
                              a aplikacja na Mac OS nie działa od ponad miesiąca

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X