Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

macOS Monterey 12.0.1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Nie ma możliwości eksportu kontaktów do pliku. Kontakty zapisują się automatycznie na serwerze.
    Logując się na swoje konto GG przez webGG [aplikację mobilną/wersję na desktopa] lista kontaktów zaciąga się automatycznie z serwera.

    Zostaw komentarz:


  • Grabek
    odpowiedział(a)
    a czy można wyeksportować listę kontaktów ? przez web gg nie da się pracować

    Zostaw komentarz:


  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Gdy problem zostanie naprawiony damy znać na forum. Prosimy o cierpliwość i korzystanie z webGG przez stronę https://www.gg.pl/.

    Zostaw komentarz:


  • woczko
    odpowiedział(a)
    dalej nic nie wiadomo? makabra z tym

    Zostaw komentarz:


  • Iwona
    odpowiedział(a)
    Na ten moment, nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty naprawy błędu.

    Zostaw komentarz:


  • Grabek
    odpowiedział(a)
    dzięn dobry
    i jak działania w tej sprawie ? jest jakaś szana na uruchomienie aplikacji w najjbliższych dniach ?

    Zostaw komentarz:


  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Działamy w tym temacie, przepraszamy za utrudnienia. Prosimy o cierpliwość. Do czasu rozwiązania problemu zapraszamy do korzystania z webGG przez stronę https://www.gg.pl/ lub w aplikacji mobilnej. Gdy problem zostanie naprawiony damy znać na forum.

    Zostaw komentarz:


  • woczko
    odpowiedział(a)
    Mam dokładnie taki sam problem, po aktualizacji do 12.0.1 na macbooku z m1 nie może uruchomić się gg Jest szansa na w miarę szybka poprawkę?

    Zostaw komentarz:


  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Grabek Zobacz posta
    Aha - zapomniałem dopisać że ma to miejsce na mac mini z procesorem M1, może to mieć znaczenie ?
    Nie będzie to miało znaczenia. Dziękujemy za dodatkowe informacje. Prosimy o cierpliwość.

    Zostaw komentarz:


  • Grabek
    odpowiedział(a)
    Aha - zapomniałem dopisać że ma to miejsce na mac mini z procesorem M1, może to mieć znaczenie ?

    Zostaw komentarz:


  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Przekazaliśmy zgłoszenie do naszych programistów. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. Do czasu rozwiązania problemu zapraszamy do korzystania z webGG przez stronę https://www.gg.pl/ lub w aplikacji mobilnej.

    Zostaw komentarz:


  • Grabek
    odpowiedział(a)
    niestety u mnie nie uruchamia się
    ikonka zamiga i znika

    Zostaw komentarz:


  • Meduza
    odpowiedział(a)
    Jaki komunikat pojawia się podczas uruchamiania aplikacji?

    Przy pierwszym uruchomieniu GG powinien pojawić się komunikat:

    GG wymaga zainstalowanej wtyczki Adobe Flash w wersji 10.3 lub nowszej do edycji awatarów.

    Jeżeli taki komunikat wyskoczył to po kliknięciu "Anuluj" komunikator uruchamia się normalnie i działa poprawnie.
    Okno z podanym komunikatem wyskakuje też przy próbie dodania awatara.
    W tym przypadku również można zrezygnować z instalacji wtyczki.

    Zostaw komentarz:


  • Grabek
    rozpoczął temat macOS Monterey 12.0.1

    macOS Monterey 12.0.1

    witam
    po aktualizacji macOS nietety aplikacja nie uruchamia sie
    czy wiadomo kiedy będzie ponownie działać ?
Pracuję...
X