W skrócie sprawa wygląda tak:
Wysyłając do jakiegoś kontaktu wiadomość zawierającą link do serwisu depositfiles.com, wiadomość ta nie dociera do odbiorcy i co jeszcze lepsze: każda kolejna wiadomość również.
Teraz cztery istotne szczegóły:
- Blokowane są linki zaczynające się od http://depositfiles.com/files/ - inne popularne hostingi nie są blokowane (podziękowania dla Qrixa za testy).
- Wysyłający wiadomość nadal jest online, może odbierać wiadomości, może je również wysyłać (jednak jak wspomniałem wyżej nie docierają do odbiorcy), a rozmówca widzi notyfikację o pisaniu.
- Użytkownik nie jest informowany o blokadzie. W efekcie pół dnia otrzymywałem wiadomości typu "dlaczego nie odpisujesz?", "jesteś?", lub "halo".
- Rozwiązaniem problemu jest wylogowanie się i ponowne zalogowanie - wtedy wiadomości wysyłane dochodzą do odbiorców.
Dlaczego tak się dzieje i co zamierzacie z tym zrobić?
Wysyłając do jakiegoś kontaktu wiadomość zawierającą link do serwisu depositfiles.com, wiadomość ta nie dociera do odbiorcy i co jeszcze lepsze: każda kolejna wiadomość również.
Teraz cztery istotne szczegóły:
- Blokowane są linki zaczynające się od http://depositfiles.com/files/ - inne popularne hostingi nie są blokowane (podziękowania dla Qrixa za testy).
- Wysyłający wiadomość nadal jest online, może odbierać wiadomości, może je również wysyłać (jednak jak wspomniałem wyżej nie docierają do odbiorcy), a rozmówca widzi notyfikację o pisaniu.
- Użytkownik nie jest informowany o blokadzie. W efekcie pół dnia otrzymywałem wiadomości typu "dlaczego nie odpisujesz?", "jesteś?", lub "halo".
- Rozwiązaniem problemu jest wylogowanie się i ponowne zalogowanie - wtedy wiadomości wysyłane dochodzą do odbiorców.
Dlaczego tak się dzieje i co zamierzacie z tym zrobić?
Komentarz