Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czat GG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Czat GG

    Witam serdecznie chciałem zapytać dlaczego czat został wyłączony i do tej pory go nie ma? tak wiem ze od długiego czasu już chodzi o czat na stronie głównej bardzo pomagał załatwić sprawy dosyć szybko bez konieczności wysyłania mail by wyjaśnić jakaś sprawę to celowe zagranie z państwa strony z tym czatem? sami państwo pod postami czy tematem piszą ze czas oczekiwania na odpowiedz mail może się przedłużyć to dlaczego nie przywrócą państwo czatu na stronie głównej na pewno by to ułatwiło kontakt z państwem i skrzynki BOK nie były by zapełnione mailami Pozdrawiam

    #2
    Większość zgłoszeń, które wpływały z czatu na stronie gg.pl nie mogła być obsłużona od razu ponieważ wiele zgłoszeń, już na wstępie wymagała wysłania od Użytkownika zgłoszenia mailowego na skrzynkę BOK-u.
    Zatem Użytkownik spotykał się z tym, że na "dzień dobry" był przekierowany na naszą skrzynkę pocztową.
    Dodatkowo wiele osób używało czatu na stronie gg.pl do zgłaszania kont.
    A jak już większość wie, od lat w aplikacji jest dostępna opcja "Zgłoś".
    Opcję tą staramy się usprawniać i dodawać nowe funkcje np. wiadomość. A wszystko po to aby zgłoszenia były jak najbardziej wiarygodne i konkretne.
    Wysyłanie zgłoszeń właśnie przez aplikację usprawnia nie tylko naszą pracę ale pozwala nam przede wszystkim reagować szybciej na takie zgłoszenia niż miało to miejsce na czacie albo przy zgłoszeniach mailowych.


    Zdecydowaliśmy się podjąć kroki, które mają pomóc w usprawnieniu nam pracy.
    Usprawniona praca = zadowolony Użytkownik.

    Zgłoszenia mailowe, które wpadają na skrzynkę BOK-u są przydzielane konkretnej osobie.
    Gdy problem zgłaszany przez Użytkownika okazuje się być trudny do rozwiązania to jest to równoznaczne z tym, że udzielenie pomocy może się wydłużyć.
    W takich przypadkach bardzo często istnieje konieczność konsultacji z działem IT.
    Osoba oczekująca na czacie nie zawsze zgłaszała się bezpośrednio ze swojego numeru GG tylko z tymczasowego numeru przydzielanego na stronie.
    Często nasze odpowiedzi trafiały do tej osoby gdy już jej nie było na stronie.
    Zgłoszenie mailowe trafia pod konkretny adres e-mail.
    Na czacie ze strony już nie zawsze.
    Skrzynki mailowe mamy obecnie na swoich telefonach więc wiadomość dociera do nas błyskawicznie.

    Oczywiście dążymy do tego aby na zgłoszenia mailowe odpowiadać tak szybko jak to tylko możliwe.
    Zgłoszeń jest bardzo dużo więc niestety może się zdarzyć, że czas oczekiwania na pomoc z naszej strony może być wydłużony.
    I tutaj chcielibyśmy dodać, że nie zmieniłby tego czat na stronie gg.pl.

    Dokładamy starań aby komunikacja z Userami była sprawna dlatego gdy jest taka konieczność komunikujemy się z naszymi Użytkownikami również przy pomocy numeru GG naszej moderacji.

    Wiele wskazówek na temat aplikacji znajduje się w dziale naszej pomocy.
    W oczekiwaniu na odpowiedź od nas zachęcamy do korzystania również z tej formy.
    Ostatnio edytowany przez Meduza; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


      #3
      Dzień Dobry napisana odpowiedz przez państwa mnie przekonuje ważne ze są sensowne argumenty za i przeciw Dziękuje za odpowiedz i wyjaśnienie szeroko kwestii Miłego dnia życzę
      Pozdrawiam

      Komentarz

      Pracuję...
      X