Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

    W dniu dzisiejszym, po paru miesiącach(i opłacaniu premium) korzystania z GG mój numer(76002728) nagle zniknął -_- Dostałam jedynie informację o nałożonej blokadzie, natomiast żadnego wyjaśnienia. Z racji iż na zgłoszenia mailowe Państwo nie odpowiadają, to mam nadzieję iż chociaż tutaj ktoś się tym zainteresuje. Czy banowaniem kont zajmuje się automat? Dlaczego kasujecie konta bez podania żadnych wyjaśnień? Zgłaszałam już niezliczoną ilość naprzykrzających się "adoratorów" świecących gołymi klatami i przyrodzeniami, scamerów i botów sprzedających zdjęcia, natomiast Państwo zajmują się likwidowaniem konta, które służyło mi wyłącznie do komunikacji z garstką moich tutejszych znajomych? Pominę oczywiście sensowność wykupywania premium, skoro konta potrafią spadać z dnia na dzień bez żadnego słowa wyjaśnienia...

    #2
    Cześć, rozumiem, że zgłosiłaś się do BOK - poczekaj jeszcze trochę na odpowiedź, jeśli dostałaś mail potwierdzający z numerem zgłoszenia, to twoja sprawa na pewno się "nie zgubi"

    W GG nie pracują roboty, a ludzie - więc potrzebujemy troszkę czasu by dogrzebać się do Twojego zgłoszenia
    Dział Informatyki, Programista
    Opinie są moje własne. Wypowiedzi nie są oficjalnym stanowiskiem Fintecom S.A.
    Nie pomogę Ci z zakresu BOK oraz tego forum.


    Fajne linki:
    Asystent AI w GG
    Nowy GG Chat

    Komentarz


      #3
      Kwestia GG premium nie ma wpływu na decyzję o blokadzie. Jak ktoś narusza regulamin, jest ostrzegany, jeśli na koncie nie ma poprawy, to konto zostanie zablokowane. Co do ostrzeżeń widzę, że to konto dostawało przed blokadą od nas ostrzeżenia. W treści ostrzeżeń podajemy informację, co należy na koncie zmienić oraz że nie dostosowanie się do zaleceń może spowodować blokadę konta. Dla przypomnienia podsyłam zasady obowiązujące podczas korzystania z GG: https://www.gg.pl/info/zasady-wytycz...olecznosci-gg/

      Komentarz


        #4
        Bardzo dobrze jest mi znany regulamin, wciąż jednak uważam, że moje konto w żaden sposób go nie łamało. Nie nagabywałam ludzi(w zasadzie nie pamiętam by w ogóle się zdarzało abym do kogoś pisała sama), mój profil nie miał charakteru pornograficznego, nie rozsyłałam spamu ani scamu, nie oferowałam żadnych nieetycznych usług, w skrócie mój profil nie krzywdził ani nie szkodził absolutnie nikomu. Jeśli w Państwa opinii zdjęcie zawierające skromny dekolt(chciałabym tylko wspomnieć, że zdjęcia umieszczane na moim profilu przechodziły bez problemu cenzurę na instagramie, jednym z bardziej rygorystycznych portali) jest rażącym naruszeniem regulaminu, to w porównaniu do tych dziesiątek profili mężczyzn z gołymi klatami mój ban uważam za niesmaczny żart.
        Ostatnio edytowany przez Wasky; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


          #5
          Zamieszczone przez Diva6213 Zobacz posta

          Bardzo dobrze jest mi znany regulamin, wciąż jednak uważam, że moje konto w żaden sposób go nie łamało.(...) przechodziły bez problemu cenzurę na instagramie (...)

          .
          Każdy portal internetowy, komunikator działa wg określonych zasad.
          W GG mamy wytyczne dla Społeczności GG, nie działamy wg wytycznych dla Społeczności Instagramu.
          Przykro nam, że są jeszcze takie konta, które mimo wielu ostrzeżeń nadal naruszają wytyczne.
          W przypadku dodatkowych pytań dotyczących blokady zawsze możesz wysłać zgłoszenie na bok@gg.pl z adresu e-mail,
          który jest przypisany do konta GG.

          Komentarz


            #6
            Nie mam aktualnie dostępu do tego adresu e-mail. Wciąż nie otrzymałam odpowiedzi co zasadniczo było przyczyną zablokowania mojego konta, odesłanie do wytycznych dla Społeczności jest dosyć ogólnikowym i mało precyzyjnym działaniem, szczególnie że rozmawiamy o permanentnej blokadzie. Jak już wspomniałam, nie uważam by w jakiś sposób moje konto szkodziło innym osobom, używałam go tylko i wyłącznie do kontaktu z osobami KTÓRE JUŻ ZNAŁAM, więc naprawdę nie rozumiem jakim zachowaniem zasłużyłam sobie na taką "karę". Liczę na bardziej precyzyjną odpowiedź i uchylenie decyzji. Pozdrawiam.
            Ostatnio edytowany przez Wasky; [ARG:4 UNDEFINED].

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Diva6213 Zobacz posta

              Nie mam aktualnie dostępu do tego adresu e-mail. Wciąż nie otrzymałam odpowiedzi co zasadniczo było przyczyną zablokowania mojego konta. (..)
              Diva6213 -> skontaktowaliśmy się z Tobą w wiadomości prywatnej.



              Informacja dla Wszystkich!!!

              Na Forum nie udzielamy szczegółowych informacji na temat danego konta GG, nie ważne czy dotyczy to blokady konta, ostrzeżenia, lub innych zapytań dotyczących
              bezpośrednio konkretnego numeru GG.
              Dlatego nie podawajcie tych numerów publicznie na forum.
              W tym celu wyślijcie zgłoszenie do nas, na bok@gg.pl (poniżej w treści zawarliśmy informacje na temat zgłoszeń).

              Zaznaczamy, że blokada konta to ostateczność.
              Gdy naruszenie jest rażące stosujemy ją od razu np. sprzedaż zdjęć pornograficznych.
              Gdy naruszenie jest mniej rażące np. zamieszczanie niestosownych awatarów (co oczywiście zależy od danego awatara bo są też takie sytuacje, że konto może zostać zablokowane bez ostrzeżenia), w pierwszej kolejności ostrzegamy konto.
              Użytkownik otrzymuje komunikat, w którym wskazane jest, że awatar jest niestosowny.
              Jeżeli zamieścił niestosowny opis, również w komunikacie ostrzeżenia taka informacja jest zawarta.
              Zatem jeżeli ktoś został kilka razy ostrzeżony to doskonale wie, że kolejne naruszenie może wiązać się z blokadą konta.
              Komunikat o blokadzie odwołuje również do wytycznych dla Społeczności GG,
              i wskazuje, że zawsze można do nas napisać na bok@gg.pl jeżeli z daną blokadą się nie zgadzamy.
              *Na marginesie wiele osób, które się do nas zgłasza bo nie zgadza się z blokadą, otrzymuje przynajmniej jedno (ale z reguły są to minimum dwa ostrzeżenia)
              więc takie osoby wiedzą doskonale, że łamały wytyczne dla Społeczności GG, i nic nie zrobiły z tym aby nastąpiła poprawa. Przykre ale prawdziwe.

              W przypadku blokady/ostrzeżenia, bądź jakichkolwiek zapytań dotyczących danego kont GG,
              wszelkie informacje są udzielane bezpośrednio po przesłaniu zgłoszenia na bok@gg.pl, z adresu e-mail, który jest przypisany do konta GG.

              Jeżeli nie masz dostępu do takiego adresu e-mail, to możemy wymagać w takiej sytuacji dodatkowej weryfikacji przy pomocy SMS-a.
              W zgłoszeniu e-mail, które do nas prześlesz, poprosimy o przesłanie SMS-a weryfikacyjnego z numeru telefonu,
              z którego zostało zarejestrowane konto GG, bądź z takiego, który jest na koncie GG potwierdzony.

              Brak numeru telefonu/adresu e-mail potwierdzonego na koncie GG uniemożliwia nam weryfikację Użytkownika konta,
              mało tego, brak dostępu do numeru telefonu/adresu e-mail, które są potwierdzone na koncie przez Użytkownika konta
              również uniemożliwiają nam weryfikację Użytkownika danego konta.

              W takiej sytuacji nie mamy możliwości informowania o przyczynach blokady/ostrzeżenia oraz nie mamy możliwości informowania o danym koncie GG.
              Dlatego tak istotne i bardzo ważne jest aby pamiętać aby adres e-mail/numer telefonu mieć zawsze potwierdzony na koncie.
              Aby był to aktualny adres e-mail i numer telefonu.

              Prosimy mieć to na uwadze.

              Poniżej informacja jak dodać i potwierdzić adres e-mail na koncie GG.
              Prosimy pamiętać, ze można to zrobić tylko, gdy jesteśmy zalogowani do konta GG.
              Dodany i potwierdzony adres e-mail oraz numer telefonu, pozwoli również w przyszłości uniknąć problemów z odzyskaniem dostępu do konta GG.
              Odzyskanie hasła przy pomocy adresu e-mail jest formą bezpłatną, dlatego warto go mieć zawsze zaktualizowanego na koncie.

              Ten sam adres e-mail nie może być potwierdzony na kilku kontach.
              Do każdego konta prosimy użyć innego adresu e-mail.

              Adres e-mail oraz numer telefonu można potwierdzić po zalogowaniu do konta GG.
              Należy wybrać: Menu -> Ustawienia i przejść do edycji Profilu:

              a. na komputerze lub telefonie z Androidem
              Menu ->Ustawienia -> Profil-> Dodaj/Potwierdź adres e-mail oraz numer telefonu

              b. na telefonie z systemem iOS
              Menu->klikamy na swój Profil -> Edytuj w prawym dolnym rogu -> Dodaj/potwierdź adres e-mail oraz numer telefonu.

              Komentarz

              Pracuję...
              X