Mam pytanie dotyczące zamawianych nagród za p-ty. Otóż 19 grudnia zamówiłem nagrodę i do tej pory posiada ona status w trakcie realizacji. Natomiast w regulaminie jest określony czas jako 30dni na dostarczenie nagrody. Termin ten przekroczony jest o blisko 3 tygodnie. Tak samo nikt nie odpowiada na pytania w tej sprawie przez formularz Pomocy.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Panel Ariadna
Zwiń
X
-
Paulina
A kontaktowałeś się z Panelem Ariadna w tej sprawie? Podaj proszę szczegóły zamówienia poprzez PW lub mailowo na adres tech@gadu-gadu.pl.
Komentarz
-
Paulina
-
@wkurzony popatrz jakimi niewypałami są niektóre Twoje wpisy na forum.
Korzystałeś z tego serwisu, że zdecydowałeś się zamieścić popartą wieloma przykładami i bardzo konstruktywną jego krytykę?
heh zapewne sprawdzałeś na Androidzie i Ci BSoD wyskoczył, a to jest rzeczywiście fail.
Poza tą drobną uszczypliwością, której po prostu nie umiałem sobie odmówić poniżej trochę merytoryki dla tych, co są zainteresowani na czym polega ten serwis.
Faktycznie każdy, nie tylko firmy, może zamówić badanie jakiegoś ściśle określonego zagadnienia, praktycznie jednak robią to zwykle firmy, bo takie badanie jest odpłatne. Z drugiej strony użytkownicy mogą się rejestrować do panelu i być zapraszani do badań jeśli spełniają kryteria stawiane udziałowi w poszczególnych ankietach. Za udział w nich otrzymują punkty, które mogą wymienić na różne nagrody. Reasumując zarabiają na wypełnianiu ankiet.
Komentarz
-
no ok a ja nadal nie do końca rozumiem.....
jak wygląda proces zapraszania do badania? skąd firma wie, że np ja jestem użytkownikiem serwisu? Udostępniacie bazę osób zarejestrowanych w serwisie zamawiającej firmie? A co jeżeli dana firma okaże się mało uczciwa i będzie kogoś nękać telefonami powiedzmy? Kierujecie sprawę na policję? czy Was to nie obchodzi? Czy to Wy rozsyłacie zaproszenia w imieniu danej firmy (zleceniodawcy)?
Komentarz
-
Wydawało mi się, że skoro serwis jest dla Ciebie "niewypałem" to rozumiesz wszystko i piszesz te słowa świadomie.
Okazuje się jednak, że jak zwykle jesteś "wkurzony" dla samej zasady, a reszta wypowiedzi to wyłącznie luźna pisanina, czasami nawet bez wiedzy na poruszany temat.
Szkoda, bo to jest totalna !!!
Firma X zamawia u nas badanie. Badanie ma ściśle określone parametry np. grupę docelową. Jest ono wykonywane przez nas. Do wyselekcjonowanej grupy użytkowników serwisu (spełniających parametry badania) kierujemy mailowe zaproszenie do wzięcia udziału w badaniu. Ci co chcą wziąć udział klikają w linka kierującego do badania i udzielają w przeglądarce odpowiedzi na pytania. Nie ma żadnego udostępniania bazy użytkowników zamawiającemu, nie ma telefonów. Zamawiający otrzymuje wynik, czyli dane statystyczne w stylu ile było odpowiedzi a, b i c itp.
Komentarz
-
Piszę do Państwa ponownie w tej samej sprawie ponieważ nie uzyskałam odpowiedzi.
22 kwietnia za punkty uzyskane dzięki badaniom (ankietom) które wypełniam na waszym portalu zamówiłam podstawkę chłodzącą pod laptopa i do tej pory jej nie otrzymałam.
Czy to są jakieś żarty ? Czekam prawie miesiąc na przesyłkę bądź jakąś wiadomość w tej sprawie a Państwo się nie odzywacie.
Proszę o wyjaśnienie czemu muszę czekać tak długo i kiedy otrzymam swoją paczkę?
Dodam,że wcześniej zamawiałam u was już produkty za uzyskane punkty i byłam zadowolona z jakości gadżetu jak i czas realizacji zamówienia i bardzo chciałabym żeby moje zadowolenie mogło trwać nadal.
Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.
Komentarz
-
Regulaminowy termin dostarczenia zamówień to 30 dni. Ostatnio mogą wystąpić drobne opóźnienia w realizacji niektórych z nich. Przepraszamy za nie wszystkich zainteresowanych. Zwróciliśmy również uwagę na kontakt zwrotny w zakresie maili kierowanych do Panelu Ariadna. Przypomnę, że e-mail, na który można wysyłać zgłoszenia to: ariadna@panelariadna.pl
Komentarz
Komentarz